Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sanne Wilgenburg - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sanne Wilgenburg - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 November 2013 | Nederland, Harderwijk

Hola!

Morgen is het zo ver, de start van mijn spaanse maand. Spaans leren en spaans leven in Valencia en Barcelona! Vandaag staat mijn dag in het teken van inpakken, laatste spulletjes kopen, bankhangen met Jurre en nog eens checken of echt alles in mijn koffer zit.
Ik vlieg morgen om half 8 in de ochtend, lekker vroeg uit bed dus. Als ik aangekomen ben, ga ik op zoek naar een adres waar ik mijn appartementsleutel op kan halen. En daarna lekker naar het appartement. Ben benieuwd wie mijn huisgenoten zijn en heb er onwijs veel zin in!
Via dit blog houd ik jullie op de hoogte :)

Adiós amigos y hasta luego!

  • 02 November 2013 - 22:31

    Angela:

    Heeeeel veel plezier en succes daar!! x

  • 02 November 2013 - 23:05

    Marleen:

    Hai,
    Heel veel plezier in t zuiden!
    Ik hoop dat t je alles brengt wat je ervan verwacht en meer.
    Ik vind je een stoer wijf.
    Geniet en tot laters.
    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

20 November 2013

¿Por qué un día no tiene 25 horas?

13 November 2013

Spaanse gezelligheid

09 November 2013

Fijn Valencia

05 November 2013

Día número tres

03 November 2013

Een boel eerste indrukken
Sanne

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 6259

Voorgaande reizen:

13 November 2004 - 13 November 2022

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: